Wyniki candy - sprostowanie

Ponieważ jak się okazuje popełniłam błąd (nieświadomie) przy wpisywaniu liczb do losowania, chciałabym wszystkie uczestniczki przeprosić. Już napisałam, że zwyciężczynią jest Karolina i raz danego słowa nie cofnę. Postanowiłam jednak w ramach przeprosin wylosować nagrodę pocieszenia. Co nią będzie dowiecie się w niedzielę, ponieważ nie byłam przygotowana na taką ewentualność, .
Tym czasem maszyna losująca jako pierwszy wylosowała nr 50, czyli


 Edi B   

Gratuluję!!! i proszę o adres do wysyłki 
 


Mam nadzieję, że tym razem zrobiłam wszystko jak należy :)

Pozdrawiam,
Edyta

Komentarze

  1. Super, uwielbiam takie niespodzianki :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. W ilości liczb do wygenerowania powinnaś wpisać 1 skoro zwycięzca jest jeden ;) tak czy siak gratuluję dwóm wygranym osobą ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki za zabawę :) I gratulacje dla szczesciar.
    Pozdrowienia!
    Ps. Zapraszam tez do mnie na Jesienne Candy.

    OdpowiedzUsuń
  4. Super więcej wygranych :)) gratulacje :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję wylosowanym dziewczynom, a Tobie oczywiście dziękuję za zabawę. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję za miłą zabawę i gratuluję szczęścia Edi B i Karolinie :-)
    serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję, że jesteście ze mną i zechcieliście coś napisać.

Popularne posty