Creative Blog Tour

Już jakiś czas temu zaniechałam podobnych zabaw blogowych, ale tym razem zrobię  wyjątek nie tylko z sympatii do Małgosi (http://pracowniadekudeku.blogspot.com/2014/10/creative-blog-tour.html) - chociaż bardzo ją lubię i doceniam jako osobę niezwykle kreatywną - która mnie nominowała, ale również dlatego, że zabawa dotyczy pracy rękodzielniczej.



Zabawa polega na odpowiedzeniu na cztery pytania:

Nad czym obecnie pracujesz?

Prawda nie jest dla mnie pochlebna, bo obecnie nie pracuję nad niczym, tj. żadnej pracy nie mam rozpoczętej. Niedawno skończyłam dwa zegary na zamówienie a teraz celebruję czas wolny z rodziną, zwierzakami i rowerem (bo listopadowa pogoda jest dla nas niezwykle łaskawa). W planach mam pomalowanie puszki dla koleżanki oraz wykonanie kilku dekoracji świątecznych.

Czym moja praca różni się od innych (w tej branży)?

Trudno mi powiedzieć czym, może tylko tym, że nie ma u mnie konkretnej branży. Lubię dekorować różne rzeczy, różnymi technikami. Najczęściej maluję i dekupażuję, ale też robię wianki, czasem ręcznie szyję proste rzeczy z filcu, troszkę lepiłam, wielką frajdę sprawia mi fotografowanie. Nigdy nie wiem czego jeszcze spróbuję w przyszłości. Moją wadą a zarazem zaletą jest to, że szybko się nudzę i wciąż szukam nowych wyzwań.

Dlaczego piszę bloga o tym co robię i tworzę? 

Nie pamiętam czy kiedyś już to pisałam. W roku, w którym założyłam tego bloga straciłam pracę. I chociaż zajęć mi nie brakowało, bo studiowałam zaocznie oraz zajmowałam się rodziną, czyli trójką dzieci i mężem :) wciąż czułam, że muszę robić coś więcej, coś co pozwoli mi się rozwijać, uczyć nowych rzeczy. Dlatego zajęłam się dekupażem, a następnie założyłam tę stronkę.

Jak odbywa się mój proces tworzenia? 

Wiele myślę o tym co chciałabym zrobić. Tak rodzi się projekt. Jeśli chcę wykorzystać technikę, której nie znam to szukam wiedzy w internecie. Po jakimś czasie (czasem zbyt długim) powstaje coś fizycznego. Niestety wiele moich pomysłów nie doczekało się realizacji, a części z nich zaniechałam podczas tworzenia. Teraz niestety nie mam już tyle wolnego czasu, bo znów pracuję zawodowo i właściwie część mojej twórczej energii wykorzystuję w pracy. 

Tyle o mnie. 
A do zabawy chciałabym zaprosić Alicję z http://decoupageupaniali.blogspot.com/ , dlatego, że wiele mnie nauczyła, a przede wszystki tego żeby nie rezygnować, trwać w swojej pasji  choćby cały świat był przeciw.
oraz 
Violkę z  http://robotkuje-i-bloguje.blogspot.com/, która motywuje mnie niezmiennie tym, że zostawia komentarz niemal pod każdym moim postem.

A na koniec dwa, już świąteczne wianki, które powstały w zeszłym roku, a teraz je lekko odświeżyłam.




Pozdrawiam,
Edyta
  

Komentarze

  1. Edytko widzę że królują u ciebie tradycyjne kolory świąteczne ten wianuszek z gwiazdkami bardzo mi przypadł do gustu:) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Asiu dziękuję za odwiedziny i miłe słowa. Pozdrawiam.

      Usuń
    2. Wianki piękne,kolorki bardzo świąteczne,takie lubię :)

      Usuń
  2. Wianki typowo świąteczne,aż miło popatrzeć.Czekam na kolejne Twoje dekoracje.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe odpowiedzi :) Wianuszki takie delikatne, nieprzeładowane . Bardzo ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję wyróżnienia! Wianki bardzo ładne, szczególnie ten drugi mi się podoba.:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Tez chce Ci pogratulowac wyroznienia, Twoje wianki sa przepiekne, dziekujeza komentarz, a jak podobaja Cie sie moje dwa modele na czterech lapkach,prawda,ze sa super?

    OdpowiedzUsuń
  6. Wianki są dosłownie cudne :)))

    OdpowiedzUsuń
  7. fantastyczne pięknie dekoracje

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję, że jesteście ze mną i zechcieliście coś napisać.

Popularne posty