Wyniki candy

Kilka dni potrzymałam Was w niepewności co do wyników mojej zabawy, to jeszcze troszkę mam nadzieję wytrzymacie :)
Piękna pogoda sprawia, że wcale nie mam ochoty na siedzenie przy komputerze czy w pracowni, wciąż bym gdzieś łaziła (oczywiście najlepiej po lesie) lub po prostu leżała na balkonie w pełnym słońcu sącząc np. herbatkę. Odgrzebałam nawet kubek, który dawno, dawno temu pomalowałam, ale jakoś nie spodobał mi się. Odczekał swoje w pudle i pewnie mój nastrój sprawił, że teraz nie wydaje mi się aż tak brzydki - w każdym razie zdecydowałam się go pokazać - choć może lepiej nie piszcie co o nim sądzicie :)


Tak więc wracając do poprzedniej myśli  - leżałabym sobie tak na balkonie, gdyby nie to, że leżak jest już zajęty...


Nie pozostaje mi nic innego jak ogłosić wyniki.

Oto lista uczestników (tak jak obiecałam osoby, które poprawnie odpowiedziały na moje pytanie dostały dwa głosy).



11. Kasiulka   Zapisuję sie :)

2.    violka Wszystkiego najlepszego dla Ciebie i bloga. Niekończącej się weny przede wszystkim :) Zabawię się. Poklikałam, posprawdzałam i wyszło mi, że to 4 urodzinki.
3.    violka Wszystkiego najlepszego dla Ciebie i bloga. Niekończącej się weny przede wszystkim :) Zabawię się. Poklikałam, posprawdzałam i wyszło mi, że to 4 urodzinki.


4.    sylwia s Biorę udział :)To są 4 urodziny bloga :) Banerek na moim blogu-http://kosmetykoweszalenstwo.blogspot.com/
5.    sylwia s Biorę udział :)To są 4 urodziny bloga :) Banerek na moim blogu-http://kosmetykoweszalenstwo.blogspot.com/

6.    Alicja Krajewska Jeśli mojemu blogowi strzeli 3 lata, a Ty mnie uczyłaś go zakładać, to musi być 4 . Gratulacje :)
7.    Alicja Krajewska Jeśli mojemu blogowi strzeli 3 lata, a Ty mnie uczyłaś go zakładać, to musi być 4 . Gratulacje :)


8.    Małgorzata Margas Mnie też uczyłaś i przy Twojej pomocy założyłam swojego bloga :-) A było to ponad 2 lata temu. Dziękuję i gratuluję coraz to nowych pomysłów.

9.    Agata Baran I ja gratuluję kolejnych, mniemam że 4 urodzinek i życzę kolejnych wspaniałych rocznic i dni na tworzeniu z pasją i chętnie przyłączę się do zabawy :)
10.    Agata Baran I ja gratuluję kolejnych, mniemam że 4 urodzinek i życzę kolejnych wspaniałych rocznic i dni na tworzeniu z pasją i chętnie przyłączę się do zabawy :)

11.    Avrea Kochana wyszło mi ,że 4 latka jesteś w tym blogowym świecie i życzę CI następnych z nami owocnych :)zapisuję się z miłą chęcią i usmiecham się , bo uśmiechać się lubię :)))))
12.    Avrea Kochana wyszło mi ,że 4 latka jesteś w tym blogowym świecie i życzę CI następnych z nami owocnych :)zapisuję się z miłą chęcią i usmiecham się , bo uśmiechać się lubię :)))))


13.    Ataboh I ja się zapisuję ... urodzinki 4 moim zdaniem :) Życzę kolejnych rocznic :)
14.    Ataboh I ja się zapisuję ... urodzinki 4 moim zdaniem :) Życzę kolejnych rocznic :)

15.    Anarietta dobra, zgłaszam się ;)))) już ściągam banerek na blog ;)
16.    Anarietta Trochę mi zajęło sprawdzenie, ale już odpowiadam, że 4 świeczki będą ;) wszystkiego najlepszego! :)

17.    Gosia Ja również, staję do walki :)
18.    Gosia A i oczywiście są to 4 urodzinki :)

19.    maneruki I ja z przyjemnością dołączę, na candy z okazji 4 latek bloga :-) Jeśli masz ochotę to zapraszam na candy do mnie. Pozdrawiam!
20.    maneruki I ja z przyjemnością dołączę, na candy z okazji 4 latek bloga :-) Jeśli masz ochotę to zapraszam na candy do mnie. Pozdrawiam!


21.    Milena Kafka biorę udział w czwartym urodzinowym Candy :)
Baner wisi ----> Mój blog Ma i Bla
22.    Milena Kafka biorę udział w czwartym urodzinowym Candy :)
Baner wisi ----> Mój blog Ma i Bla


23.    Mika oj, i ja chętnie sie ustawiam w kolejce. Zapraszam również do siebie:)))

24.    CzarnyKot Edytko serdecznie gratuluję 4 urodzin bloga i wspaniałej inspiracji, jaką tworzysz w postaci DIY Home i życzę Ci kolejnych wspaniałych pomysłów, aranżacji i postów :-) oczywiście ustawiam się w kolejce z komentarzem nr 16 pod tym postem :-) 16 to dzień moich urodzin, więc może przyniesie szczęście w losowaniu?:-)
25.    CzarnyKot Edytko serdecznie gratuluję 4 urodzin bloga i wspaniałej inspiracji, jaką tworzysz w postaci DIY Home i życzę Ci kolejnych wspaniałych pomysłów, aranżacji i postów :-) oczywiście ustawiam się w kolejce z komentarzem nr 16 pod tym postem :-) 16 to dzień moich urodzin, więc może przyniesie szczęście w losowaniu?:-)

26.    dekupagekinii Tak to są 4 urodziny:)


27.    dekupagekinii -miejsca w Księdze Rekordow Guinessa

28.    Anna Nowak Witaj.Wszystkiego co najlepsze z okazji 4 z przodu na blogu:)Oczywiscie zycze wielu kolejnych latek w blogowym swiatku.Jak mozna to z radoscia na candy sie zapisze.Pozdrawiam serdecznie.
ania_reg@poczta.onet.pl
29.    Anna Nowak Witaj.Wszystkiego co najlepsze z okazji 4 z przodu na blogu:)Oczywiscie zycze wielu kolejnych latek w blogowym swiatku.Jak mozna to z radoscia na candy sie zapisze.Pozdrawiam serdecznie.
ania_reg@poczta.onet.pl

30.    włóczkoteka  a i ja ustawię się w kolejce :)
wszystkiego dobrego z okazji 4- tych urodzinek blogowych!
Obserwuję już jakiś czas, banerek wstawiam za sekundę!
Pozdrawiam serdecznie i ściskam!
31.    włóczkoteka a i ja ustawię się w kolejce :)
wszystkiego dobrego z okazji 4- tych urodzinek blogowych!
Obserwuję już jakiś czas, banerek wstawiam za sekundę!
Pozdrawiam serdecznie i ściskam!

32.    hubka384 latka- sporo! Dalszych wspaniałych lat weny i nowych prac, radości z ich tworzenia i nowych znajomości! POzdrawiam!
33.    hubka384 latka- sporo! Dalszych wspaniałych lat weny i nowych prac, radości z ich tworzenia i nowych znajomości! POzdrawiam!

34.    Anonimowy nie wiem czy mogą tu być osoby nie prowadzące bloga, ale mam cichą nadzieję, że tak bo półeczka jest cudna i doskonale wpisałaby się w klimat na mojej werandzie....więc z bijącym serduchem ustawiam się i ja i gratuluję z okazji 4 lat blogowania! pozdrowienia serdeczne Bogda bogda2901@gmail.com
35.    Anonimowy nie wiem czy mogą tu być osoby nie prowadzące bloga, ale mam cichą nadzieję, że tak bo półeczka jest cudna i doskonale wpisałaby się w klimat na mojej werandzie....więc z bijącym serduchem ustawiam się i ja i gratuluję z okazji 4 lat blogowania! pozdrowienia serdeczne Bogda bogda2901@gmail.com
36.    Anita M Witam serdecznie:) z przyjemnością dołączę do zabawy bo nagrody kuszą:))) ale również do obserwatorów ponieważ miejsce jest warte zaglądania:)
Banerek na moim blogu: http://liona-mojepasje.blogspot.com
Gratuluję długiego prowadzenia bloga, nie zgaduję ile to latek, bo pisząc, że 4 byłoby to nieuczciwe. Archiwum nigdzie nie widzę;)
Zapraszam w zamian do mojego candy:)
37.    Anita M Witam serdecznie:) z przyjemnością dołączę do zabawy bo nagrody kuszą:))) ale również do obserwatorów ponieważ miejsce jest warte zaglądania:)
Banerek na moim blogu: http://liona-mojepasje.blogspot.com
Gratuluję długiego prowadzenia bloga, nie zgaduję ile to latek, bo pisząc, że 4 byłoby to nieuczciwe. Archiwum nigdzie nie widzę;)
Zapraszam w zamian do mojego candy:)

38.    Iwona M.  I ja dopisuje się do ogonka. Banerek u mnie na blogu, więc zapraszam z rewizytą http://szafa4drzwiowa.blogspot.com/ Z tego co dobrze policzyłam 4 urodziny i życzę kolejnych
39.    Iwona M.  I ja dopisuje się do ogonka. Banerek u mnie na blogu, więc zapraszam z rewizytą http://szafa4drzwiowa.blogspot.com/ Z tego co dobrze policzyłam 4 urodziny i życzę kolejnych


Wyszło mi 39 głosów, wrzuciłam je do maszyny losującej, która wytypowała numer.....


 Numer 9 czyli  Agatę Baran - GRATULUJĘ!!
 Czekam na maila z adresem na jabloniee@gmail.com.
Jakoś nie chce mi się wierzyć, że to już cztery lata, liczę na kolejne spędzone w Waszym miłym towarzystwie za co bardzo dziękuję.
Pozdrawiam,
Edyta

Komentarze

  1. Dziękuję za zabawę i gratuluję Agacie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za miła zabawę. Jeszcze raz wszystkiego dobrego i wspanialej weny na kolejne blogowo-tworcze lata:)
    Serdecznie pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kubek bardzo mi się podba :)) dziękuję za zabawę i Gratuluje zwycieżczyni
    odpowiadając na Twoje pytanie kiedyś kupowałam tu http://mojamalafrancja.pl/ a ostatnio kupuje tu http://homeandfood.eu/ , ta herbata nie nalezy do tanich ,ale jest dobra jakosciowo :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Kubek fajny. Gratulacje zwyciężczyni :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Łał co za niespodzianka!!! dziękuję poprzedniczkom za gratulacje, po prostu dopisało mi szczęście i moja ulubiona liczba 9 :) Ale muszę przyznać że już ze zmęczeniem siadłam teraz do komputera a tu takie miłe zakończenie dnia !!!
    DZIĘKI Edytko !!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Łał co za niespodzianka!!! dziękuję poprzedniczkom za gratulacje, po prostu dopisało mi szczęście i moja ulubiona liczba 9 :) Ale muszę przyznać że już ze zmęczeniem siadłam teraz do komputera a tu takie miłe zakończenie dnia !!!
    DZIĘKI Edytko !!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję i dziękuję za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ładny ten kubeczek, choć troszkę smutny. gratuluję zwyciężczyni ;) i dziękuję za zabawę!:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję, że jesteście ze mną i zechcieliście coś napisać.

Popularne posty