Nie drabina a wieszak

Nie mam pojęcia jak mogłam bez niego się wcześniej obejść. O czym mowa? O wieszaku w kształcie drabiny, który pokazywałam w magazynie DIY HOME.


Powstał właściwie na potrzeby pisma, ale znalazłam dla niego miejsce w sypialni i muszę przyznać, że to był strzał w dziesiątkę.  Wreszcie mam gdzie odwieszać bluzę, szlafrok, a wieczorem narzutę na łóżko.


Tu krótki kursik jak go zrobić:

W sypialni oprócz nowego nabytku stoi komoda, która już długi czas czeka na metamorfozę i jak to mówił Shrek o księżniczce "to se jeszcze poczeka". Niestety mam tak z coraz większą ilością rzeczy, wszystko odkładam na później, wciąż brakuje mi czasu. Zastanawiam się, czy aby zbyt wiele na siebie nie wzięłam? No, troszkę pomarudziłam (polskim zwyczajem), a teraz pokażę Wam skrawek przygotowań do świątecznego numeru. Rzecz się dzieje w Pracowni Retro Concept, gdzie dwóch przemiłych panów coś dla mnie robi.


Zgadniecie co to może być? Podpowiem tylko, że już dawno o czymś takim marzyłam :)

Pozdrawiam,
Edyta
 

Komentarze

  1. Odpowiedzi
    1. Wiesz jakie to proste! Też długo marzyłam, aż się zmobilizowałam i zrobiłam, co prawda to uproszczona wersja tej, którą pierwotnie chciałam, ale taka wystarczy w zupełności.

      Usuń
  2. wow! przez chwilę mnie kusiło, żeby takowy sobie zrobić, ale nie! mam już w tym rogu piłkę do ćwiczeń, która jest zawalona ciuchami mojej siostry i drabinę spotkałby ten sam los.... a szkoda, bo jest śliczna! Pozdrawiam! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Łał, świetny pomysł! Dobra inspiracja, lubię takie klimaty:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. cudna drabina

    a moze witryna bedzie ?

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję. Nie, nie witryna, ale ciepło...

    OdpowiedzUsuń
  6. Drabinka jest ekstra, przydatna a do tego ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ta drabina wygląda u Ciebie jak na swoim miejscu. Idealnie się wkomponowała. Jak Ty mogłaś jej tam nie mieć? ;) Super!
    A to drewniane: lustro?

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajna ta drabinka!!! Świetny element wystroju! A ta drewniana rama to może taka obudowa ala kominkowa np. na świece?

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny jest ten drabiniasty wieszak, w ogóle masz świetne pomysły. A co to powstającego, stawiałabym na parawan :) Pozwól, że zostanę na dłużej i zapraszam do siebie :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mi się jeszcze kojarzy, że to taka wystawiennicza rama okienna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzę, że temat Cię męczy - podpowiem trochę - jak pisałam jest to projekt do nowego numeru, który będzie cały świąteczny i ta rzecz też trochę kojarzy się ze Bożym Narodzeniem, a na zdjęciach z aranżacjami świątecznymi występuje prawie zawsze ze skarpetą :)

      Usuń
    2. No to teraz po Twoje podpowiedzi powiedziałabym, że to kominek, a raczej jego obudowa :)

      Usuń
    3. Zgadza się :) Już niedługo pokażę efekty tej pracy :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Dziękuję, że jesteście ze mną i zechcieliście coś napisać.

Popularne posty