Kolejna publikacja i lato, które nie chce odejść

Ten projekt sprawił mi wiele przyjemności - miałam postarzeć trzy sosnowe stołki. Dwa z nich pomalowałam, jeden ze spękaniami, drugi przetarłam, natomiast trzeciemu poświęciłam trochę więcej uwagi. Zawsze podobało mi się drewno, które poddane zostało strukturyzacji (szczotkowaniu). Profesjonaliści robią to za pomocą specjalistycznych maszyn lub okropnie drogich szczotek, ja użyłam zwykłych szczotek, które nałożyłam na wiertarkę (wersję damską, czyli dużo mniejszą od tradycyjnej). A efekt był taki:


To jeszcze przed ostatecznym szlifowaniem i woskowaniem. Jak stołek wygląda ostatecznie, możecie zobaczyć w najnowszych Czterech Kątach.




Niech Was nie zmyli ta Gwiazda Betlejemska koło magazynu. Jeszcze nie szykuję się do świąt, po prostu kwiaty te pojawiły się już w hurtowniach. Ja swój dostałam w prezencie, bardzo mi się podoba, więc stanął w salonie na honorowym miejscu.
Tymczasem lato w moich okolicach nie chce odejść. To prawda, że noce są chłodne, ale w ciągu dnia wciąż świeci słońce. A rośliny na balkonie szaleją - kwitną, owocują, tak jakby lato nie miało w tym roku odejść szybko i tego Wam i sobie życzę :)



Dziękuję za odwiedziny i wciąż zachęcam do wzięcia udziału w zabawie blogowej TU lub TU

Ściskam Was serdecznie,
Edyta

Komentarze

  1. Dziekuje.za.odwiedziny,musze.sie.przyznac,ze.naszukalam.sie.tego.filmu.w.kinach.warszawskich,znalazlam.tylko.w."Wisle"Zoliborz.i.gdzies.w.Falenicy.szczerze.polecam.kina.amerykanskie.jest.coraz.slabsze.pozdrawiami.serdecznie.polecam

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne stołki. Szczególnie ten postarzony. A gdzieś słyszałam, że lato ma być do listopada... Tak bym chciała, żeby to była prawda.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nawet nie wiedziałam ze istnieje cod takiego jak szczotkowanie drewna. Super sprawa ze stołkami :) pogoda ostatnio dopisuje, fakt ale mam problem zeby odpowiednio die ubrac- ani nie zmarznąć ani sie nie przegrzać :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne i stylowe:) Cudeńka!

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne, szczegółnie ten szczotkowany :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ślicznie wyszczotkowałaś ten stołeczek! Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Stołeczek w każdej wersji wygląda idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Najbardziej podoba mi się (bo pasuje do moich wnętrz) wersja szczotkowana stołeczka, ale wszystkie są ciekawe.
    Co do jesieni mogłaby być ciepła, piękna, złota... Niech nam wokół wszystko kwitnie jak najdłużej :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Spod Twoich rąk wyszły trzy różne stołeczki, ale każdy mi się podoba :)
    Żółta gwiazda betlejemska pasuje przez cały rok.
    ps. sorki, ale przez pomyłkę usunęłam Twój komentarz u mnie.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję, że jesteście ze mną i zechcieliście coś napisać.

Popularne posty