Sypialnia w trzech odsłonach

Dziś inspiracja sypialniana, to samo wnętrze, to samo łóżko, ale zmieniają się szafki, tkaniny i dodatki. Ciekawa jestem, która spodoba Wam się najbardziej.

Najpierw stolik nocny zrobiony z górnej szafki kuchennej. Przerobiłam ją bardzo dawno temu dla Czterech Kątów, ale wiernie służy mi do dziś.


Wcześniej była po prostu biała, niedawno dodałam jej odrobinę przetarć.


Niedawno kupiłam stolik za grosze. Jednak w salonie mam inny, który moja rodzina uwielbia, bo jest duży i mieszczą się na nim wszystkie gry planszowe, więc ten trafił do sypialni.

Ten stolik nie ma szafki na książki, ale jest niższy i ma większy blat, więc mogę na nim np. rysować.



I ostatnia aranżacja. Co prawda najmniej funkcjonalna, ale oddaje moją tęsknotę za lasem i życiem na wsi.


Stolik zrobiłam z pieńka przywiezionego w zeszłym roku z gór (przemiły ich mieszkaniec podzielił się ze mną swoim opałem na zimę).


Ciekawa jestem, która z sypialnianych aranżacji najbardziej Wam się podoba?


Pozdrawiam,
Edyta


Aranżacja 1: 
Lampka - Kartell
Stolik - olx.pl
Pościel - Jysk 
Narzuta - Salony Agata
Filiżanka - Manufaktura Bolesławiec

Aranżacja 2:
Stolik - Biedronka
Lampka i lampki dekoracje - IKEA 
Pościel - Jysk
Poduszka uszyta z tkaniny z Leroy Merlin
Koc - Westwing
Kubek - Porcelana Kristoff
Kwiatek - Kaufland
Szklane akwarium - haniel.pl

Aranżacja 3:
Klosz - sklep z tanim szkłem z polskich hut
Łapacz snów - moje dzieło 
Lampki dekoracyjne i świece - IKEA
Poroże i pieniek - prezent od miłego pana z gór
Kółka od stolika - Leroy Merlin 
Kubek - Porcelana Kristoff
Pościel i poduszka - Jysk
Narzuta - Salony Agata 
Koc - FF Home
Rośliny - olx.pl

Komentarze

  1. pierwszy stolik nocny mnie zauroczył, jest super:)))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też go lubię. Jest bardzo pojemny. I wciąż można go zmieniać :)

      Usuń
  2. Chyba pierwsza, chociaż waham się bo trzecia też ma coś w sobie ... ale jednak pierwsza, ten stolik i książki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszam, szafka :)

      Usuń
    2. Też tak myślę, choć trzecia jest bliższa mojemu sercu, to jednak wygoda zwycięża :)

      Usuń
  3. Wszystkie trzy mają coś w sobie :), ale pewnie też bardziej mi odpowiada stolik nr 1 . Jako, że lubię wieczorem poczytać , więc te książki muszę gdzieś trzymać , a tam jest dużo miejsca :).Trzeci jest uroczy, ale za niski, mało praktyczny .Drugi też niczego sobie. Bardzo praktyczny jak musisz coś położyć ( w moim przypadku np robótka).
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie się czyta, że ludzie potrzebują szafki na książki, robótki...

      Usuń
  4. Ojej ... jak pięknie. Wszystkie aranżacje bardzo mi się podobają:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Podobają mi się wszystkie trzy aranżacje ale szafka z pierwszego zdjęcia jest boska :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) I pomyśleć, że kosztowała 30 zł, no i dużo pracy :)

      Usuń
  6. Wszystkie świetne, choć każda trochę inna. Ja bym wybrała "namber łan" ze względu na funkcjonalność - mogłabym upchać książki do czytania i notatki, które robię, a na wierzchu miejsce na niezbędniki! :)
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I znów książki :) I ja lubię jej funkcjonalność.

      Usuń
  7. Aranżacja jeden i trzy z tym że trzecia najbardziej - taka przytulna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, chyba najprzyjemniej się na nią patrzy :)

      Usuń
  8. Wszystkie trzy aranżacje są fajne.Każda w innym stylu.Każda ma coś w sobie.
    Jednak przy ostatniej serce zabiło mi mocniej!Może i stoliczek mało praktyczny,ale jaki klimat wprowadza!A do tego świece,łapacz pod kloszem,kubeczek z herbatką...Ah,jak przyjemnie!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! To jak spać w lesie na obozie harcerskim :)

      Usuń
  9. Pierwsza i ostatnia. Kropki na pościeli i kubku mnie urzekły;-) I stolik nocny z szafki kuchennej-cudo!!!
    A trzecia, bo lubię wszystko co z drewnem i lasem i naturą się kojarzy:)
    Pozdrawiam serdecznie i uśmiechniętego weekendu życzę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, widzę, że mamy podobne upodobania. Pozdrawiam :)

      Usuń
  10. Nie umiem podjąć decyzji - wszystko mi się podoba.
    Szafka na książki najbardziej przypomina to, co ja mam u siebie. Tzn. układ. Bo moje książki leżą w stosiku wprost na podłodze, obok łóżka właśnie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Zawsze można zmieniać aranżację - tydzień tak, tydzień siak :)

      Usuń
  11. Mnie się podoba druga, ponieważ jest bardzo minimalistyczna i lekka,
    pozostałe są tez ładne, ale to na etej drugiej zatrzymał się mój wzrok ;)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ulu, dziękuję Ci za ten komentarz, już myślałam, że druga nie znajdzie swojego faworyta :) Pozdrawiam!

      Usuń
  12. Wszystkie sa świetne aranżacje.Pierwsza najbardzie wpadła mi w oko.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajnie napisane. Jestem pod wrażeniem i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję, że jesteście ze mną i zechcieliście coś napisać.

Popularne posty