Wiosenny DIY HOME już jest!

Po długiej przerwie, ale jednak udało się! Nowy, wiosenny numer jest już na issuu.com

Co w nim znajdziecie? Musicie zobaczyć sami.
Zdradzę tylko, że wiele świątecznych inspiracji i mały prezent dla Was :)
Tak wygląda okładka:

https://issuu.com/jabloniee/docs/diyhome6

 A to redakcja, która wspólnie ze mną tworzyła dla Was nowy numer:

Małgorzata Grabowicz/minifilcus.blogspot.com
Sandrynka Hand Made/sandrynka.pl
Karolina Kierlanczyk/papierowy-platek.blogspot.com
Sabina Kubuś-Śmietanka/smietankowydom.pl
Małgorzata Margas/dekudeku.pl
Justyna Niemczynowicz/titinka.pl
Monika Utnik-Strugała/za-miastem.blogspot.com
Barbara Walicka/lovelygarden.pl/category/blog/ogrod-na-talerzu
Małgorzata Wójcik/ lovelygarden.pl

Redakcji z całego serca dziękuję - jesteście kochane!
Jeszcze raz zapraszam wszystkich do lektury TU 

Życzę miłych chwil z magazynem i pozdrawiam,
Edyta 

PS. Zaczynam pracę nad kolejnym, letnim numerem, zapraszam wszystkie osoby chętne do współpracy i tworzenia magazynu wspólnie z całą naszą redakcją. 
Napisz do mnie: jabloniee@gmail.com lub redakcja@diyhome.pl

Komentarze

  1. Tworzyć dla takiej Pani Redaktor to sama przyjemność. :) Numer jest piękny i bardzo radosny. Serce najbardziej skradły mi zielone inspiracje. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne wydanie :) Bardzo podobają mi się zdjęcia, pomysły i w ogóle wszystko! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Już sobie zarezerwowałam popołudniowy czas na lekturę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że nie było to stracone popołudnie?

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. jak zieloniutko , kwaity u mnie zawsze były i są ;)

      Usuń
    2. U mnie też. Jednak teraz zaczęła się promocja mediów, projektantów itp. w kwestii zalet posiadania kwiatów, no i te modne motywy liści. Dlatego docenia je coraz więcej osób. Były takie lata, że lekarze alergikom zalecali pozbycie się kwiatów domowych (podobno pleśń rozwija się na glebie). Wiem, bo i nam to zalecano, nigdy ich nie słuchałam, podobnie jak w kwestii zwierząt, ale część ludzi żyła w warunkach niemalże sterylnych.

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Też mi się podobają, szukałam ich długo :) Część przysłały mi dziewczyny, zdolne babki :)

      Usuń
  6. Super juz jest :) świetne rysunki poniżej. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Super, dziękuję za kolejne superowe wydanie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny numer :) Zaintrygowały mnie poduszki, tylko zastanawiam się, w jaki sposób można je czyścić?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Większość z nich piorę w pralce w temp. 40 st. C i nic się nie dzieje.

      Usuń
  9. Oh nie mogę się doczekać,aż zobaczę!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne wydanie, soczyste, zielone, wiosenne :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wiosennie, klimatycznie, kolorowo:) Super!:)

    OdpowiedzUsuń


  12. Thank you for an enjoyable blog, I look forward to more of the same in 2017.
    ดูหนังออนไลน์

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję, że jesteście ze mną i zechcieliście coś napisać.

Popularne posty