Wielkanocne przygotowania i nie tylko

Jakiś czas temu pokazywałam Wam kolorowe jajka i obiecałam napisać o co chodzi.

Otóż powstały one dla Czterech Kątów, a farbowałam je naturalnymi barwnikami uzyskanymi ze składników, które można znaleźć niemal w każdej kuchni. A dokładny przepis znajdziecie w najnowszym numerze Czterech Kątów.


I tak oto jajka zostały i na Święta będzie pastelowo :)



Ale to nie jedyne pastele w domu.
Dostałam minikomodę na biżuterię i zestaw farb, więc postanowiłam z całości skorzystać. Znów użyłam ulubionego szablonu z mandalami.




Ciekawa jestem jak Wam idą przygotowania do Świąt?

Pozdrawiam, 
Edyta

Komentarze

  1. Pięknie prezentuja sie pastelowe jajeczka :) Komodka również bardzo ładna, jakie to farby?

    OdpowiedzUsuń
  2. Jajeczka wyglądają pięknie, świetnie się zestawiły z zajączkami :)
    Cudny ten szablon!

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam pastelowe kolory.Działają na mnie wyjątkowo kojąco.
    Jajeczka w takiej wersji chyba najbardziej do mnie przemawiają.Z białymi dekoracjami wyglądają przepięknie!
    Komoda również wygląda cudownie.Śliczne kolory i te mandale tak perfekcyjnie wykonane...
    Natłok obowiązków spowodował,że nawet nie mam czasu pomyśleć o dekoracjach wielkanocnych.U mnie na chwilę obecną przygotowań brak.Trochę mnie to przeraża:)
    Pozdrawiam Edytko:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mi się podobają takie kolorki jajeczek :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jajka wyglądają obłędnie :) wspaniala komórka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale, że jajka można naturalnym sposobem zabarwić pastelowo to jestem bardzo, ale to bardzo ciekawa.
    I rzecz również ciekawa, to te małe puszki od Śnieżki, idealne do małych przeróbek, fajnie, ze stworzyli takie małe puszki, dotąd ich nie widziałam, a zawsze mam problem, bo gdy chcę przemalować krzesło, to muszę kupić cały litr, albo dwa jeżeli chcę uzyskać (właśnie)pastelowy kolor
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Edytko,wszystkiego dobrego na Święta,dla Ciebie i Twoich najbliższych:)

    OdpowiedzUsuń
  8. I liked the arrows for their help in organizing your notes.
    ดูหนังออนไลน์

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję, że jesteście ze mną i zechcieliście coś napisać.

Popularne posty