DIY - etykietki na zaprawy

Ostatnio rysowanie-malowanie (tworzyłam je techniką mieszaną - kredkami wodnymi i farbami akwarelowymi) owoców mnie pochłonęło, kto obserwuje mój profil na Instagramie, ten widział już pierwsze rysunki. Tym razem miałam konkretny cel by je stworzyć, chciałam zrobić oryginalne etykiety na zaprawy.


Powstały trzy rysunki.
Czarne porzeczki.

Maliny.
I truskawki.

Jak zrobiłam moje etykietki na zaprawy?

  1. Malowanie to była najtrudniejsza część zadania, ale najbardziej przyjemna. 
  2. Następnie obrazki zeskanowałam. 
  3. W Photoshopie narysowałam wzór etykietki i wstawiłam rysunki.
  4. Utworzyłam dokument  z etykietami na całą stronę A4. 
  5. Wydrukowałam na kartce z bloku technicznego. 
  6. Wycięłam etykietki, dziurkaczem zrobiłam otwory i już.




Na małym słoiczku etykietkę przykleiłam do serwetki na wieczku. Lubimy z mężem te małe słoiczki - taką ilość powideł możemy zjeść za jednym razem i nie ma obawy, że otwarty słoik (jego zawartość) zepsuje się lodówce.


Etykietki na zaprawy są gotowe.

Jak Wam się podobają?
Mam w planach kolejne rysunki. Z pewnością będą śliwki (powidła śliwkowe muszą być :)). Może powstaną jagody. Kupiłam trochę i, z braku czasu,  zamroziłam, ale chyba zrobię z nich zaprawy. Nie wiem co jeszcze będę zaprawiać... A wy jakie macie plany na zaprawy? Podpowiecie jakieś nietypowe przepisy?



A po sesji rysunki trafiły na kuchenny parapet. Wspominałam już, że wiele się na nim mieści?




Pozdrawiam, 
Edyta

Komentarze

  1. Piękne rysunki. Super się prezentują jako etykiety :).

    Ja w tym roku zrobiłam dżem z jagód, czereśni i jabłek :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z jabłek jeszcze nie jadłam dżemu, musi być smaczny :)

      Usuń
  2. Przepięknie Ci to wyszło :) takie serwetki do decu to pięknie by wyglądały

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne! Zdolniacha z ciebie! Takie etykiety zachęcają do robienia przetworów.:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję, że jesteście ze mną i zechcieliście coś napisać.

Popularne posty