Nadmorskie inspiracje do ogrodu

W tym tygodniu miałam przyjemność pobyć chwilkę nad morzem, a dokładnie w Sopocie. Pojechałam tam na zaproszenie marki Jysk. Wydarzenie miało związek z premierą kolekcji mebli i dodatków do ogrodu. Ależ było cudnie! Sami zobaczcie.



Nowa kolekcja to prawdziwa gratka dla miłośników stylu boho. Naturalne materiały, kosze, makramowe wykończenia, frędzle, plecionki...






Strasznie żałuję, że  w tym roku nie będę mogła pozwolić sobie na nowe meble ogrodowe - cóż, najpierw dom, potem ogród.
Ale kilka dodatków sobie sprawię, tak na poprawę nastroju. Choćby dlatego, że budowa się ciągle opóźnia, i najwyraźniej nieprędko będę mogła poszaleć zakupowo urządzając dom i ogród.



 



Na spotkaniu poznaliśmy też tajniki tworzenia popularnego konta na Ig oraz robienia niebanalnych zdjęć. Szkolili nas: Ola (@wild.rocks), Michał (@wes.mw), Adrian (@adrianwerner) oraz Maciek  (@maciekthecreator). Po tym szkoleniu doszłam do  wniosku, że jestem zielona jeśli chodzi o Instagram, to jak działa, co wolno, a czego nie należy robić. Wiecie, że są tagi zakazane przez zarządzających Ig? Ja nie wiedziałam. Zastanawiam się czy to dla mnie, walka o lajki, obserwatorów, kliknięcia. Tęsknię za czasami, gdy media społecznościowe, blogi, fora służyły do kontaktu, poznawania nowych ludzi, technik, ciekawostek. Nie były narzędziem marketingowym. A jednak dla wielu to sposób na życie, na zarobek, na pracę. Może to dobry pomysł, może warto walczyć o każdy podniesiony w górę kciuk lub czerwone serduszko. Jak myślicie?




Pozdrawiam, 
Edyta

Komentarze

  1. Ja sie tym nigdy nie przejmowalam. Publikuje dla siebie i znajomych - jak chca ogladac i komentowac - super! Jesli nie - trudno ;) wiadomo jest to ciezki kawalek chleba i najlatwiej sie przebic majac anglojezyczny kanal. Powodzenia z domkiem ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. No powiem Ci szczerze, że miejsce, w którym były robione zdjęcia bardzo przypominają mi mój ogród. Już chciałabym spędzać w nim miło czas. Korzystając z okazji powiem Wam szczerze, że kupiłam grilla ze strony https://polgrill.pl/ i już chciałabym go przetestować, no ale jak, kiedy zimno za oknem? Będzie musiał poczekać na wiosnę i na pierwsze promienie słońca. Zdecydowałam się na kupno grilla o tej porze roku z tego względu, że ceny były teraz wyjątkowo niskie i bez żadnego problemu kupiłam sobie go w dużo niższej cenie, a przy porządnym grillu ma to znaczenie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Solidnie napisane. Pozdrawiam i liczę na więcej ciekawych artykułów.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak najbardziej takie inspiracje mogą być czymś niezwykle ciekawym i ja jestem zdania, że warto jest mieć fajny pomysł na nasz ogród. W takiej sytuacji polecam każdemu przeczytanie artykułu https://ogrodnicy-lodz.pl/sprawic-by-dom-ogrod-stanowily-jednosc-praktycznych-wskazowek/ gdyż wiem, że jest on bardzo inspirujący.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję, że jesteście ze mną i zechcieliście coś napisać.

Popularne posty