Wesołych świąt!

Nie będę się rozpisywała, bo kto ma dziś czas czytać blogi. :)


Moi Drodzy,

życzę Wam spokojnych, radosnych Świąt Bożego Narodzenia. Bawcie się dobrze w gronie ludzi, którzy są Wam bliscy.
 Nie przejedzcie się, ale smakujcie potrawy jak życie, dozując najlepsze kęsy i zapamiętując ich smak na długi czas.
 Niech Mikołaj przyniesie Wam to, o czym marzycie. Nie myślę  tylko o materialnych prezentach, ale niech spełni wszystkie marzenia!

Edyta 


 Na koniec kilka kadrów z mieszkania.


Kartkę widoczną na zdjęciu dostałam od Karoliny, autorki bloga Papierowy Płatek. Dziękuję! :)


Świecznik ze słoiczka zrobiłam z kleju marki Tesa. Choć ma wszystkie cechy kleju, w konsystencji przypomina masę plastyczną, z której można robić różne kształty. Ja powycinałam gwiazdki. Później pomalowałam je farbą akrylową z metalicznym połyskiem.




Żółte świeczuszki to gratis, otrzymany od Sandry (sandrynka.pl), przy okazji zakupów w jej sklepie.

Choinką pochwalę się później, ponieważ jeszcze jej nie ustroiliśmy.
Tymczasem zostawiam Was z tym, co udało mi się zrobić i sfotografować.
 








Cudownych dni!
Edyta

Komentarze

Popularne posty