Wymianka


Pierwszy raz brałam udział w zabawie wymiankowej. Ta odbyła się pod hasłem shabby chic. Muszę przyznać, że to bardzo ciekawe doświadczenie i świetna zabawa. Najpierw strasznie się stresowałam, że osobie, która będzie moją parą nie spodoba się moja praca albo nie będzie pasować do wystroju wnętrz albo, że coś mi nie wyjdzie… oj, mnożyłam problemy, mnożyłam.
Później kiedy już wysłałam paczkę, to nie mogłam się doczekać reakcji osoby obdarowanej oraz prezentu od niej.
Dzisiaj odebrałam na poczcie list od Niki, a w nim:



Trzy piękne broszki

Serduszko



Mnóstwo pięknych serwetek i cukieraski


Bardzo serdecznie Ci dziękujęJ
Nika ode mnie dostała:



Deseczkę-wieszaczek
  Pojemnik na sztućce

Dwie ściereczki


Serwetki i czekoladę.

Dziękuję organizatorce zabawy Reni, która do zadania podeszła bardzo profesjonalnieJ
Pozdrawiam Was serdecznie i witam nowych obserwatorów.

Komentarze

  1. te kuchenne sciereczki deseczkai pojemnik na sztućce są cudne a Ty też dostaś ładne prezęty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuję bardzo za miłe słowa i odwiedziny:) pozdrawiam.

      Usuń
  2. Poszalałaś na tej wymiance:))) Same cuda! Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczności dostałaś i śliczności przygotowałaś:)
    pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja dziękuję za udział w zabawie, prezenty śliczne... pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna wymianka, aż miło się ogląda! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. I po co było się tak martwić? Twoje ozdoby są bardzo stylowe... A serduszko, które dostałaś w zamian - przesłodkie :-)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję, że jesteście ze mną i zechcieliście coś napisać.

Popularne posty