11 Questions Tag



Do zabawy w pytania zaprosiła mnie lejdi.ana.

Zasady:
1. Każda oznaczona osoba musi odpowiedzieć na 11 pytań zadanych jej pytań ( i oczywiście opublikować na blogu).
2. Następnie wybiera 11 nowych osób do tagu i podaje je w swoim poście.
3. Kolejną czynnością jest utworzenie 11 nowych pytań dla osób oznaczonych w tagu i napisanie ich w tagowym poście.
4. W poście należy wymienić osoby, które zaprosiło się do zabawy.
5. Nie należy oznaczać osób, które już są oznakowane.
Lista pytań mi zadanych:
1. Dezodorant czy perfumy? Perfumy
2. Kolczyki czy klipsy? Ani jedne ani drugie
3. Wizyta u kosmetyczki czy własne "rękodzieło"? Zdecydowanie „rękodzieło”
4. Czerwona szminka czy czerwone korale? Raczej szminka, ale rzadko
5. Malarstwo abstrakcyjne czy realne? To zależy, ale w domu mam więcej abstrakcji
6. Kuchnia polska czy kuchnia świata? Mieszana
7. Koncert czy opera? Koncert
8. Z głową w chmurach czy na ziemi? Więcej w chmurach
9. Astrologia czy astronomia? Astronomia
10. Domator czy dusza towarzystwa? Domator
11. Karta płatnicza czy gotówka? Karta
Pytania ułożone przeze mnie:

1. Ziemniaki czy makaron?
2. Góry czy morze?
3. Słońce czy cień?
4. Wino czy piwo?
5. Książka czy kino?
6. Komputer czy telewizja?
7. Wieczór przy świecach w domu czy wyjście na miasto?
8. Espresso czy latte?
9. Hotel czy namiot?
10. Szpilki czy tenisówki?
11. Pędzel czy igła?

Do zabawy zapraszam:

1. Speedway Polonia Bydgoszcz

2. Decoupage i reszta bujania w chmurach




6. Bziki Margherity






Ps. Proszę nie miejcie mi za złe, że Was w to wciągnęłam:)

Komentarze

  1. Witaj!! Dziękuje za zaproszenie do zabawy!! Fajna! Jak tylko będę miała chwilkę czasu"podam dalej" :) Pozdrawiam Cię serdecznie!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojej, dziękuję za zaproszenie :)))
    Jak będę miała chwilkę nie omieszkam się zastosować! Duża buźka!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję, że jesteście ze mną i zechcieliście coś napisać.

Popularne posty