My się zimy nie boimy.


Zima to u nas czas katarów. Pudła z chusteczkami leżą wszędzie. Zrobiłam kolejny chustecznik, aby ładniej wyglądały.  Tym razem w stylu shabby  chic, biel z odrobiną szarości.

 


 

 
 
Pewnie niebawem się przyda, bo zima zagościła na dobre.
 
 
 

 
Szukam pomocy. Mam kłopot z bluszczem, może ktoś z Was wie dlaczego mi usycha. Podlewam regularnie, a i tak kwiat marnieje i to bardzo dziwnie, bo schnie od korzenia.:( Obcięłam mu  zdrowe gałązki i włożyłam do słoiczka z wodą, żeby się ukorzeniły.  Mam nadzieję, że niebawem będę mogła je zasadzić, ale co mam zrobić, żeby rósły zdrowe?
 

 
Ciąg dalszy zaklinania wiosny, czy nie pięknie wyglądają kwitnący, wiosenny hiacynt?
 
 
 
 
Pozdrawiam,
Edyta
 

 

Komentarze

  1. Piękny ten chustecznik, taki delikatny :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękny chustecznik a dzięki hiacyntowi mimo śniegu zapachniało wiosną:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że poczułaś wiosnę, może jak wszystkie zapragniemy to szybciej w tym roku przyjdzie:)))

      Usuń
  3. Cudny chustecznik! bardzo mi się podoba:)
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten chustecznik jest prześliczny...cudnie zestawione kolory, bardzo delikatny i elegancki...

    OdpowiedzUsuń
  5. Chustecznik wyszedł elegancko,nawet w salonie może zagościć:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Też się zgadzam elegancki bardzo!

    OdpowiedzUsuń
  7. Normalnie Francja-elegancja :)
    z bluszczem nie pomogę, nie mam ręki do kwiatów, najczęściej dziczeją mi, więc chyba je po prostu przelewam wodą. Może poczytaj w jakiejś książce ogrodniczej, albo na forum kwiatowym... może w doniczce są jakieś żyjątka i trzeba jakieś lekarstwo zaaplikować.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ślicznie ozdobiłaś chustecznik a co do bluszczu to chyba po prostu umiera. Z bluszczem tak jest,że nagle schnie choć sie go podlewa i nic nie da się zrobić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za informację, szkoda, że nie da się nic zrobić:(

      Usuń
  9. Piękny chustecznik!
    Zapraszam do mnie na Candy!
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale śliczny i urokliwy chustecznik.

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo elegancki chustecznik.:) Ale na bluszcz nie mam pomysłu.:(

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczny chustecznik, taki delikatny i zimowy. :)
    Pa

    OdpowiedzUsuń
  13. Z bluszczem nie pomogę, bo się nie znam, a chustecznik piękny, oby był nieprzydatny:)))

    OdpowiedzUsuń
  14. Subtelny...i taki jednocześnie elegancki.Lubię Twoje posty...już w nich czuć wiosnę...

    OdpowiedzUsuń
  15. piekne rzeczy tworzysz, jestem tu po raz pierwszy ale z wielka checia bede tu regularnie zagladac, a jesli chodzi o bluszcz, to u mnie tez to sie dzialo, gdziesz czytalam ze powinno sie dac ziemi przeschnac pomiedzy podlewaniem, stosuje teraz te metode I odpukac jakos sie trzyma:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję, że jesteście ze mną i zechcieliście coś napisać.

Popularne posty