Niecierpliwość

Brakuje mi pewnej cechy - cierpliwości. Jak coś sobie wymyślę, to muszę zamysł szybko zrealizować. Inaczej nigdy mogę go nie wykonać. A najbardziej lubię takie projekty, które od początku do końca mogę wykonać w niedługim czasie.
Tak było z moją galerią, która zamarzyła mi się gdy oglądałam archiwalne numery Czterech Kątów. W prezentowanych tam mieszkaniach często na ścianach wiszą ogromne ilości ramek tworzących galerię domową. Tak naprawdę nie ważne jest co znajduje się w ramkach, bo one same stanowią ozdobę. Do przemalowywania ramek zabrałam się już dwa tygodnie temu - efekt widzieliście w poprzednim poście. Teraz przyszedł czas na wypełnienie ich czymś i zawieszenie na ścianie.
Z powodu braku cierpliwości rysunki powstały w jedno popołudnie.Czasu było mało - rysunki są niedopracowane, jakby nieskończone, troszkę niedopowiedziane i właśnie taki efekt mi się spodobał.
Najpierw powstała tancerka:






Później sowa,




a na końcu kot:


Rower to wydrukowane zdjęcie.


A cała galeryjka wygląda tak:



Dwa rysunki powieszone na samej górze to dzieła moich synów.

Jeszcze tylko Wam pokażę jak róg pokoju wyglądał wcześniej.


Tak oto, niemalże w jedno popołudnie (bo ramki malowałam wcześniej) powstała rodzinna galeria. Jest to pierwsza, ale nie ostatnia ściana udekorowana w taki sposób. Mam nadzieję, że niedługo będę mogła pokazać inne szybkie projekty.

Pozdrawiam,

Edyta

Komentarze

  1. taka galeria bardzo mi się podoba, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czekam z niecierpliwością. Galeria jak się patrzy, brakuje tylko kustosza :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Małgosiu, już część kolejnej galerii zrealizowałam, więc może uda mi się za tydzień pokazać:)

      Usuń
  3. Piękna ta galeria. Nie widać niedopracowania w rysunkach. Wyglądają jakby takie właśnie miały być. A sówka to moja osobista faworytka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo takie miały być, na dopracowywanie szczegółów niestety brakuje mi cierpliwości :) Chociaż marzy mi się taki super dopracowany rysunek jak Twoje, ale niestety talent również mam ograniczony, gdybym jeszcze cierpliwość miała, to może byś się poduczyła co nieco :) Dziękuję za miłe słowa.

      Usuń
  4. Stary róg pokoju nie umywa się do aktualnego. Super to sobie wymyśliłaś i zrealizowałaś. Gratuluję - jest pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Tancerka wymiata. Reszta super. Mój kąt jest tylko przy drzwiach wejściowych taki na trzy rysunki. Bardzo ładne są Twoje rysunki. Nie nie mów mi, że inni są bardziej zdolni - rysują po prostu inaczej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, że każdy rysuje inaczej, ale ja jeszcze chyba nie mam swojego stylu, ciągle się uczę. Dziękuję za miłe słowa.

      Usuń
  6. Edytko super sprawa z tą galerią, ja się do swojej przymierzam drugi rok i jeszcze trochę musi zaczekać:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, ja też zwlekałam jakiś czas, ale jak już się wzięłam to poszło raz, dwa, więc do roboty Joasiu :)

      Usuń
  7. Ja mam galerię kwiatową- wszystkie fotografie wykonane przez mojego męża , w antyramach. drugą zaś w kuchni , zamiast kafelków- za jednolitą szybą- gotuję i oglądam rośliny.
    Twoja galeryjka podoba mi się bardziej- niestety nie umiem rysować i jestem uzależniona od zdjęć.
    Za to lampę mam identyczną.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje fotografie czekają na wydruk, jakoś nie mogę się za to wziąć, tyle roboty, najpierw trzeba wybrać kilka z kilku tysięcy, potem obrobić w Photoshopie i wysłać do druku... To za dużo jak na mnie. Co do rysowania to takie proste grafiki każdy może popełnić :)

      Usuń
  8. Tancerka jest przecudowna:) Jestem dokładnie taka sama, lubię widzieć efekty swojej pracy tu i teraz i denerwuję się, jak trzeba z czymś czekać zbyt długo. :) Jak u Ciebie grafiki są świetne i tak samo cały kącik, tak u mnie dekupaż na tej niecierpliwości czasem cierpi. :) Ale pracuję nad tym. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepięknie ci wyszła ta galeria. Sama chciałbym taką zrobić, tylko trochę boję się różnych ramek.:) A u ciebie to wygląda rewelacyjnie, więc może...;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja też jestem niecierpliwa i mam tą samą niedobrą cechę więc pewnych planów nie mogę zrealizować..

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ciekawy post, nadrobię wszystkie na blogu. ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję, że jesteście ze mną i zechcieliście coś napisać.

Popularne posty