niedziela, 10 sierpnia 2014

Prezent na rocznicę ślubu, zapowiedź candy

Już jakiś czas temu jako dodatek do prezentu na rocznicę ślubu pomalowałam tekturowe inicjały naszych imion. Niestety tekturowe literki ciągle się przewracały i nie mogły znaleźć dla siebie miejsca. W szale przemalowywania ramek pomyślałam, że dwie z nich przeznaczę właśnie na litery. Pozostała tylko kwestia jak je wyeksponować. Białe inicjały na czarnym tle? A może na srebrnym? Może jedną z nich pomalować na czarno i poprzyklejać białą na czarnym, czarną na białym? Pomysłów było wiele, a ostatecznie zdecydowałam się na paski, które narysowałam w Wordzie i po prostu wydrukowałam.



Dopiero na zdjęciu zauważyłam, że jedna ramka wisi wyżej niż druga, ale to można poprawić :)


Dekoracja pasuje teraz do chustecznika, który skończyłam ozdabiając go na górze reliefem.


Kocica była żywo zainteresowana tym, że chodzę z aparatem i nie dała mi zrobić innego zdjęcia, jak tylko ze sobą na pierwszym planie :)


Stolik kawowy to jej ulubione miejsce, mimo sprzeciwów części rodziny :) 

Tak się złożyło, że 29 lipca mój skromy blog osiągnął wiek przedszkolny - czyli skończył 3 lata. Chciałabym z tej okazji zrobić Wam jakiś prezent, częściowo mam już pomysł co to mogłoby być, ale chciałabym coś jeszcze dołożyć. A może Wy macie jakieś pomysły? Co chciałybyście/chcielibyście ode mnie dostać? Czekam na propozycje :)

Pozdrawiam,
Edyta



14 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawy pomysl ;) szczescia ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny pomysł i fajna pamiątaka rocznicy :):)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wpadłam przypadkiem i zostaję na dłużej - fajny pomysł z inicjałami :) Podczytałam trochę Twój blog i widzę, że podobnie jak ja oczekujesz szybkich efektów swej pracy - ja mam tak samo i źle mi z tym bardzo. Ale efekty Twoich wysiłków są miłe dla oka:) Pozdrawiam ciepło - Ania z Maronkowa.
    W wolnej chwili zapraszam do mnie - ale u mnie to dopiero pierwsze blogowe koty za płoty ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że wpadłaś i zapraszam co tydzień. Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  4. Pomysł genialny w swej prostocie:) Efekt piękny:) Gratuluję rocznicy.

    OdpowiedzUsuń
  5. podobają mi się takie literki, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny pomysł Edytko z umieszczeniem literek w ramkach!:)
    Pozdrawiam cieplutko♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Wybrałaś chyba najlepszą opcję, bo te paseczki wyglądają genialnie :)
    A jak tak patrzę na ten chustecznik, na który mnie pasował wzór łączka, to dochodzę do wniosku, że relief pasuje o niebo lepiej :)
    Mnie podobają się: herbaciarki, wieszaki na ubrania, chustecznki, konik na biegunach i wiele wiele innych rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kocina pozuje pięknie. I pasuje do wystroju :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniała dekoracja! :)
    A kocurek prześliczny :) :)
    Gratuluję rocznicy blogowania :) :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale super ten paseczkowy motyw, bardzo mi się podoba, ale Twój Kot to całkowity odlot :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny prezent rocznicowy! Kocina podbiła moje serce! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że jesteście ze mną i zechcieliście coś napisać.