Zmiany w salonie - ciag dalszy

Wciąż dopieszczam mój pokój dzienny. Tym razem na ścianie, po obu stronach okna, pojawiły się nowe rysunki.

A było tak:

Uznałam jednak, że trochę jest za czarno, więc narysowałam piórka.


A po drugiej stronie było tak (zdjęcie pewnie pamiętacie z przedostatniego posta):


A jest tak:

I tu chciałam trochę rozweselić ścianę, dodając koloru. Dlaczego nagle zachciało mi się koloru? Otóż dostałam wraz z katalogami farb Śnieżka i Magnat, taki zestaw kredek akwarelowych:


Grzechem byłoby go nie wykorzystać, więc szybko powstały nowe rysunki.


Myślę, że na tym nie konie, bo rysowanie tymi kredkami bardzo mi się spodobało. Gdybym jeszcze tylko miała więcej czasu.....

Pozdrawiam,
Edyta

Komentarze

  1. Wspaniałe, cieszę się, że sięgnęłaś po kolorek fajnie przełamał czerń: )

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne zmiany! Zachcianka kolorystyczna wskazuje, że masz ochotę optymistycznie malować świat. :))
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne rysunki! Super pomysł z dodaniem koloru :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Faktycznie było troszkę za czarno, kolor od razu dodał blasku wnętrzu. :) Piękny zestaw - na pewno zrobisz z niego doskonały użytek przez dług czas. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Te niebieskie piórka są genialne!

    OdpowiedzUsuń
  6. Fantastyczne obrazki :) świetne te kredki takie maja soczyste barwy :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. O, jakie cudowne obrazki, a kredek zazdroszczę. Pozdrawiam i zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super , a kredki na pewno fajne , ja chciałam zmienić obrazki u mnie w obrazie na zielone własnie monstera i paproć fajnie Ci powychodziły muszę kiedyś spróbować sama namalować :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie miałam jeszcze do czynienia z kredkami akwarelowymi, więc najbardziej zaciekawiły mnie kolorowe obrazki :). Świetne rysunki, piórka rewelacyjne, wilk (pies?) jak żywy!

    OdpowiedzUsuń
  10. Kilka kolorowych obrazków pasuje idealnie:) Śliczne!:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję, że jesteście ze mną i zechcieliście coś napisać.

Popularne posty