Jaką grafikę wybrać do kuchni?

Metamorfoza salonu wciąż trwa. Przedłuża się strasznie, bo pokój dzienny mam częściowo połączony z kuchnią, więc postanowiłam jednocześnie remontować oba pomieszczenia.

Metamorfoza salonu

 

W salonie malowałam ściany i niektóre meble. Kupiłam nową sofę, biurko i huśtawkę. Postawiłam ściankę, częściowo oddzielającą pokój od kuchni. Właściwie zostały mi do pomalowania tylko komody (ale o tym już pisałam).
Żeby nie zwariować, w tym ciągłym remoncie i bałaganie, kupuję co jakiś czas kwiatka albo inny drobiazg. Co powoduje, że na parapecie zaczyna robić się ciasno.




Z resztą, dzięki kwiatom pokój żyje własnym życiem. Można powiedzieć zarasta. Zwłaszcza monstera się rozpanoszyła :)


I po co ja w ogóle rysuję te grafiki, skoro kwiaty je zakrywają, hi, hi.

Metamorfoza kuchni

Co innego kuchnia, tam kwiaty rosną tylko na parapecie. A po przeciwnej stronie jest ogromna ściana, na której wisi tylko zegar. Zastanawiałam się co tam powiesić? W końcu stanęło na krowie i ananasie, jednak nadal było pusto. Długo myślałam nad pasującym rysunkiem, w końcu wpadłam na awokado. Przekrojone wygląda ślicznie. A ponieważ ostatnio często robię z tego owocu koktajl, to pomyślałam, że będzie pasował do mojej kuchni.



Narysowałam go kredkami akwarelowymi. Coraz mocniej zakochuję się w tej technice. Stworzenie nimi takiej grafiki to dosłownie półgodziny.


Jak będzie się prezentować w kuchni, pokażę Wam po metamorfozie.
Do tej pory w kuchni pomalowaliśmy ściany, kafelki, cześć szafek kuchennych, odnowiliśmy stół:


Jeszcze musimy skończyć malowanie mebli i wymienić oświetlenie. Jak widzicie ciągle wiele zostało do zrobienia.

Pozdrawiam,
Edyta

Komentarze

  1. Bardzo podoba mi się Twój "zarośnięty" parapet:) Rysunek awokado świetny! Będzie ozdobą kuchni:) Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale Ci zazdroszczę tego rozgardiaszu remontowego i oczywiście efektu końcowego :).

    Twoje awokado ma śliczne kolorki :).

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne awokado bardzo mi się podoba. Oczywiście czekam na efekt końcowy

    OdpowiedzUsuń
  4. Awokado pięknie wyszło. Parapet zarośnięty wygląda wspaniale. Miło popatrzeć w jego kierunku. Piękna będzie kuchnia po remoncie. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ciekawi mnie metamorfoza, zwłaszcza temat przemalowania płytek i mebli kuchennych :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gruszeczka super, świetna grafika do kuchni. Dobry wybór.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję, że jesteście ze mną i zechcieliście coś napisać.

Popularne posty