Las w słoiku - namiastka szczęścia?

Stworzyłam kolejny las w słoiku. Właściwie to nic takiego - zobaczyłam ładną roślinkę w sklepie, pomyślałam: "Och przypomina mi mech, który widziałam w lesie na wakacjach, muszę ją kupić!" I tak zrobiłam. Wydawała mi się idealna do słoja, więc w nim wylądowała. Choć tych leśnych słoików mam już sporo.


A jednak zrobiłam następny. Dlaczego? Czyżby z tęsknoty za tym o czym nieustannie marzę, co zaprząta mi umysł każdego dnia? Tęsknota  za lasem, naturą, jeziorem... Tak, to moje największe marzenie - dom na wsi, w pobliżu lasu, niedaleko jeziora, może stawu, nic wielkiego, a jednak wciąż niedoścignionego. Od kilku lat szukamy tego cudownego miejsca, kilka razy biliśmy już bardzo blisko, ale jak na razie nie udało się. Wczoraj oglądaliśmy kolejny dom, ale znów okazał się nie taki, jaki chcielibyśmy mieć. Może właśnie dlatego moje mieszkanie zamieniam w las :)




 Roślin u mnie jest bardzo dużo, nie tylko w słoikach,. Niektóre są dość duże. Poznajecie monsterę, którą kupiłam na olx-ie taką malutką, że mąż się śmiał: "To ma być monstera?". A tu proszę jak maleństwo urosło :)


Jak wiecie mam cały leśny kącik, ostatnio o nim pisałam, dziś mogę ukazać go w całej okazałości.


Jest tu też jezioro.



Tu też wciąż pojawiają się rysunki leśnych zwierząt.



 A pamiętacie wilka?


Wciąż go poprawiałam, coś zmazywałam, coś dorysowywałam, aby skończyć z tym szaleństwem ostatecznie włożyłam go do ramy, niech zostanie taki jak jest.


Już znacie mojego bzika, pogoń za szczęściem i próba odnalezienia go we własnych czterech kątach. Na przeciwko lasu wisi huśtawka, kiedy się w niej bujam czuję się prawie jak w wymarzonym, leśnym ogrodzie ze stawem. :)


A Wy o czym marzycie? Czego chcielibyście od życia? W co zamieniacie swoje domy?

Pozdrawiam,
 Edyta

Komentarze

  1. Pięknie u Ciebie! Cudowne masz rośliny. I te leśne słoje... piękne.
    Spełnienia marzeń życzę i trzymam mocno kciuki.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja od zawsze marzę o domu w górach ... spoko nie buduję w domu gór ;)
    Nie marzę o domu na wsi, bo taki mam chociaż nigdy nie marzyłam o mieszkaniu na wsi. A jednak go mam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja co prawda dom już mam, taki podmiejski, ale chciałabym mieć go bardziej na wsi, a najlepiej het za wsią :). Na razie mam wieś w domu, to znaczy dwa psy i trzy koty, wszędzie kocyki, legowiska, miski i miseczki, kocie zabawki itd, koty zajmują fotele i sofę, a my oglądamy TV przycupnięci na pufie...
    Piękne są te Twoje obrazki! Las w słoiku fajna rzecz, ostatnio też o tym myślałam, a jeszcze bardziej o takim jeziorku z rybkami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taką wieś to i ja mam, może w nieco mniejszej ilości, bo dwa koty i jeden pies, na szczęście jeszcze mieścimy się na sofie 😂

      Usuń
  4. dom na łonie natury to też moje marzenie, w takim razie życzę nam spełniania tych marzeń:)

    OdpowiedzUsuń
  5. wspaniały Twój las w słoiku, oglądam podobne w necie, bardzo mi się podobają. twój leśny kąt po prostu wspaniały!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Musiałabyś zobaczyć moją monsterę. Jej nazwa pasuje jak ulał. Niedługo zadusi mnie swoimi mackami, taka jest wielka :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. imponujaca kolekcja lasów :D
    i ta huśtawka !
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniałe wnętrze, pełne spokoju i tej zieleni zamkniętej w słoiczkach, zieleni, której brakuje nam w życiu codziennym. Pozdrawiamy ciepło! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Stworzyłaś fantastyczne miejsce. Mam marzenie aby udało nam się skończyć budowę i wspólnie tam zamieszkać, nawet na betonie :).

    OdpowiedzUsuń
  10. Piekny kacik <3 cudownie to urządzilas az chcialabym tam przesiadywac. Cudo ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, dziękuję za miłe słowa i zapraszam serdecznie!

      Usuń
  11. Przepieknie u Ciebie, jak w raju. Rozumiem Twoja tęsknotę za lasem i naturą. Ja tęskniłam bardzo długo, aż udało mi się marzenie zrealizować i wyprowadziłam się na sam koniec wsi, dom mamy pod lasem i właściwie juz bardziej naturalnie być nie może. Jest pieknie i spokojnie, choć sa i minusy.No, ale nigdy nie jest tak jakby się chciało na 100%. A propos kotów i psów, chyba przebiję wszystkich tutaj, bo mam osiem kotó i pięc psów:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję, że jesteście ze mną i zechcieliście coś napisać.

Popularne posty