DIY - malowane poduszki

Piękna pogoda nie zachęca do siedzenie w domu, więc każdą wolną chwilę spędzam w plenerze. Siłą rzeczy w pracowni nic nowego nie powstaje. Właściwie nie pamiętam kiedy ostatni raz miałam w ręku ołówek, kredkę czy pędzel :(
Z tego powodu pokażę Wam coś starego, coś co powstało gdy na dworze było zimno, a ja tęskniłam za ciepłem i kolorami. Zawsze w taki czas tworzę wielobarwne rzeczy, to właściwie jedyna pora roku, kiedy u mnie w salonie gości tyle kolorów. Tym razem to były malowane poduszki. Nie pierwsze, które stworzyłam, lubię malować po tkaninie.



Jak powstała poduszka z piórkiem przeczytacie w ostatnim numerze DIY HOME, natomiast pozostałe malowałam dla magazynu Cztery Kąty, więc krok po kroku będziecie mogli przeczytać w majowym numerze.
Dla Czterech Kątów powstała też komoda widoczna na tych aranżacjach.


Niedługo wyjedzie na wieś, jak tylko stanie tam garaż, który na razie będzie służył nam za dom :)
Na dziś już wszystko, wspólnie z Azarkiem życzymy Wam spokojnego, niedzielnego wieczoru!



Komentarze

  1. Sliczne poduchy. A i komoda e fajnym stylu ozdobiona. Edytko czyzby budowa domku?? Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Domu jeszcze nie stawiamy, przed budową chcemy na działce trochę pobyć - poznać ją, zobaczyć jak ją oświetla słońce o różnych porach dnia, gdzie są przeciągi, która jej część jest widoczna z drogi, a która bardziej ukryta. Dopiero, gdy ją poznamy zdecydujemy jaki będzie nasz dom i gdzie go postawimy. A na razie na działeczce stanie drewniany garaż, który będzie naszym pierwszym "domkiem", gdzie będziemy mogli przespać się jedną, dwie nocki.:)

      Usuń
  2. Przepiękne poduchy ślicznie zdobią kanapę. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  3. poduchy są prześliczne, a komoda robi wrażenie, pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Swietne! ;) i jak idealnie sie wpasowuja ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne poduchy, pięknie komponują się z wnętrzem :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ślicznie, samo patrzenie na twój salon działa na mnie kojąco :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ale cudne poduchy i komoda genialna <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Witam serdecznie w ten słoneczny kwietniowy dzień Bardzo pięknie tutaj u ciebie śliczna aranżacja zdjęć a poduszki Nic tylko podziwiać Szkoda że ja nie mam takiego talentu Życzę przyjemnego dnia Tobie i twoim bliskim

    💁 odnowionaja.blogspot.com

    Zapraszam Cię serdecznie na bloga swej Przyjaciółki Agnieszki , która chwyta piękne chwile w swój obiektyw , ale również pisze życiowe przesłania z serca dla drugiego człowieka .

    Pozdrawiam serdecznie Sylwia 😊

    OdpowiedzUsuń
  9. Genialny i bardzo efektowny pomysł!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję, że jesteście ze mną i zechcieliście coś napisać.

Popularne posty