Wielkanocne dekoracje i prezenty

Pomału Święta dobiegają końca... Szkoda, bo w tym roku spędziłam je bardzo rodzinnie i miło. Mam nadzieję, że i Wy również.


Przed świętami odwiedziłam kiermasz Przerób-my. To bardzo ciekawe  wydarzenie połączone z warsztatami. Nie ukrywam, że trafiłam tam z powodów zawodowych, ale pomyślałam, że jako twórca (dumnie brzmi, może raczej mini twórca), mogłabym utworzyć sklep na platformie pimpit.pl (organizatora wspomnianej imprezy). Znacie ją? Może macie jakieś opinie o nich?
Spotkałam tam kilka ciekawych osób, a wychodząc dostałam wspaniałe prezenty. Jednym z nich był koszyk. Pochodzi on z pracowni Krepiną i Wikliną. Malowane https://www.facebook.com/KrepinaIWiklina/.
Jak go dostałam wyglądał tak:


Niesamowicie dokładny, ścisły splot. Ja go tylko pomalowałam.


I ustawiłam na komodzie w sypialni.


Dopełnił wielkanocną stylizację. :)





Drugim prezentem była niezwykła dekoracja od raggio.eu


Teraz mam prawdziwego, skandynawskiego konika :) On stanął w salonie, obok króliczków :)


Kochani, cieszcie się ostatnimi godzinami Świąt!
Edyta

Komentarze

  1. Wesołego poświetach ;)
    śliczne prezenty

    ps. zapytam o bluszcz w słoiku , mój niestety padł , jak to robisz, ze wciąż Ci rośnie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wesołego! A w sprawie słoja - nie można go zalać, słoiki nie mają odprowadzenia wody, więc podlewam (odrobinkę) tylko wówczas, gdy w słoju jest już dosłownie pustynia. Oczywiście tego momentu nie można przeoczyć, bo wszystko uschnie.

      Usuń
    2. dzięki , ja mam drenaż ,ale przy bluszczach nic to nie daje ;(

      Usuń
    3. Nie mam pojęcia dlaczego Ci padł, bluszcz najlepiej rośnie mi w szkle, nie mam co z nim już robić tak się rozrasta.

      Usuń
    4. to gratuluje , wsadzę innego ;)

      Usuń
    5. Zanim to zrobisz wyrzuć ziemię i umyj słój, może po prostu jakieś choróbsko albo pasożyty się zalęgły :(

      Usuń
  2. Koszyczek po pomalowaniu wygląda rewelacyjnie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Skandynawski konik świetnie wpasował się w Twoją aranżacje :).

    OdpowiedzUsuń
  4. I really like your new decorative designs! it's so beautiful so much and good idea on site.

    หนังออนไลน์

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję, że jesteście ze mną i zechcieliście coś napisać.

Popularne posty