Bożonarodzeniowe wianki

Pamiętacie eukaliptusowy wianek, który zrobiłam w zeszłym roku (TU)? Wyobrażacie sobie, że przetrwał cały rok. Niestety nie wyglądał już tak ładnie jak wcześniej, więc go trochę odświeżyłam.


Po roku nie był już ozdobą, wyglądał naprawdę licho.


Kółko wyprostowałam. Gałązkę spryskałam miedzianą farbą w spreju, a na koniec dodałam sosnowe gałązki. Pięć minut roboty i wianuszek znów cieszy :).
Lubicie wianki? Jeśli tak, to mam dla Was kilka inspiracji. Nie ja je wykonałam, to propozycje od różnych firm, jak dla mnie dość inspirujące.
Na początek trochę iglaków.


Fot. czerwonamaszyna.pl

Fot. dekoria.pl

 Eukaliptus.

Fot. czerwonamaszyna.pl
 
Fot. czerwonamaszyna.pl

Bluszcz i spółka.

dekoria.pl
 Tego nie jestem pewna, to chyba laur, czyli wawrzyn szlachetny.

Fot. czerwonamaszyna.pl

 Juta.

Fot. Agata SA
 Papier.

tesa.pl
Te ostatnie mnie zachwyciły, choć na zdjęciu najpiękniejsze jest tło, czyli okno. Mieć takie to marzenie.
Jak widzicie do stworzenia pięknej dekoracji nie jest potrzebna ogromna ilość materiałów i czasu. Mam nadzieję, że wybierzecie coś dla siebie i zdążycie stworzyć podobną dekorację.


Pozdrawiam,
Edyta


Komentarze

  1. Śliczne są te ostatnie wianki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny jest ten Twój wianuszek, taki nieprzeładowany, delikatny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Violka, ale miłe słowa, bardzo Ci dziękuję :) Pozdrawiam.

      Usuń

Prześlij komentarz

Dziękuję, że jesteście ze mną i zechcieliście coś napisać.

Popularne posty