Przepis na bezę z kremem i owocami oraz świąteczne DIY

Od kilku lat z białek, które zostają mi po pieczeniu kruchych ciastek, do których używam tylko żółtek, piekę Pavlovą - bezę z kremem i owocami.

Przepis wzięłam z internetu, znajdziecie go TUTAJ. 

Muszę przyznać, że zawsze się udaje i jest pyszna. Jedyne co zmieniłam w przepisie, to ilość serka Mascarpone (daję połowę) i odrobinę mniej cukru do kremu. To jeden z moich pomysłów na niewyrzucanie jedzenia, nawet jeśli to jest tylko białko z jajka. Uwierzcie, że to przepyszny produkt uboczny? Ciekawa jestem jakie Wy macie sposoby na wykorzystanie półproduktów, które zostają z przygotowania innych potraw?

Przed świętami dotarła do mnie paczka od marki Tesa z wspaniałą zawartością - haczykiem sufitowym, szklaną bombką, reniferem i koralikami. Do prezentu dołączona została instrukcja, według której wykonałam ozdobę.

 




Do dekoracji dodałam gałązki eukaliptusa oraz lamki, oto efekt.




Miłego odpoczynku!

Edyta

 


Komentarze

  1. Święta to głównie takie pyszne wypieki:) No ale też warto zainteresować się prezentami, jakimiś fajnymi dekoracjami. Może i różowa choinka u was zagości? Zawsze to coś oryginalnego co nie:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję, że jesteście ze mną i zechcieliście coś napisać.

Popularne posty