Wielkanocne DIY last minute

W naszym domu zazwyczaj wielkanocne dekoracje są w tonacji bieli, czerni i zieleni.




Co jakiś czas pozwalam sobie na zmianę tych przyzwyczajeń. Tak było w tym roku. Uznałam, że czas na pastele.


A ponieważ nie mam takich dekoracji, szybko je stworzyłam.

Jak zrobić wiszące pisanki?

Przygotowałam:
  • biały brystol,
  • brystol w pastelowe wzory,
  • taśmę dwustronnie klejącą,
  • białą włóczkę,
  • wstążeczkę,
  • ołówek,
  • nożyczki.
1. Na białym brystolu narysowałam jajko w dwóch wymiarach (można taki wzór pobrać z internetu i wydrukować).


2. Wycięłam jajka. Posłużą mi jako szablon w następnym kroku.


3. Odrysowałam wzór na kolorowym brystolu, a następnie wycięłam go. Na jedną pisankę będą potrzebne dwa wycięte jajka tej samej wielkości, więc jak chcesz 3 pisanki, odrysuj i wytnij 6 wzorów.


4. Odcięłam kawałek włóczki, złożyłam go na pół, tak by utworzył zawieszkę.


5. Na wycięte jajko, od wewnętrznej strony nakleiłam taśmę dwustronną, a następnie przyklełam na środek włóczkę.


6. Na tę powierzchnię przykleiłam drugie jajko, a na koniec zawiązałam wstążkę w kokardkę.


To bardzo prosty i szybki sposób na dekoracje. Może to zrobić dziecko. :) A efekt jest bardzo fajny, zwłaszcza, gdy pisanki powiesisz na kwitnącej gałązce.



Pozdrawiam,
Edyta

Komentarze

  1. A i można coś fajnego stworzyć na prezent dla bliskich. Prezenty DIY to super pomysł, na pewno każdy te doceni. Ja poszedłem na łatwiznę i kupiłem książkę it ends with us, nie wyszło jednak tak źle wcale.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję, że jesteście ze mną i zechcieliście coś napisać.

Popularne posty