Komoda cała w złocie i pierwszy post balkonowy :)

Pamiętacie namalowany przeze mnie liść monstery złotą farbą TU? Strasznie mi się ten efekt spodobał i postanowiłam pomalować tak całą komodę.


Do pomalowania blatu użyłam szablonu.

Jak obiecałam sobie w poprzednim poście, tak zrobiłam - cały weekend się leniłam. Nie włączałam komputera. Tylko posprzątałam balkon.
Oczywiście już w sobotę trafił tam leżak i kapelusz, bo słońce cały czas mi towarzyszyło :)


Posadziłam nowe roślinki.


 Powstała "rabatka" kwiatowa.


I ziołowa.


Ku ojej wielkiej radości zimę na balkonie przetrwała i malina i jabłoń, które w zeszłym roku przywędrowały z Leroy Merlin. Jestem ciekawa czy zaowocują. Trzymam kciuki.


Jabłonka ma malutkie pączki, ale już widać, że nie zamarzła :)
 

Teraz zastanawiam się jak w tym roku tę malutką przestrzeń zaaranżować. Z pewnością pozbędę się wielu rzeczy, trochę zagraciłam balkon w zeszłym sezonie.
A jak Wy spędziliście ten słoneczny, ciepły weekend?

Pozdrawia,
Edyta

Komentarze

  1. Edytko, brawo Ty!! Za zasłużony odpoczynek. :) Komoda wygląda genialnie,obłędnie, normalnie słów mi brak! Farby u siebie testuję nadal, jestem bardzo zadowolona, dziękuję. :) Nie wiem tylko co będzie z tacą, wymyśliłam sobie wykończenie lakierem krystalizującym dwuskładnikowym na dnie i po pierwszej euforii mam jednak obawy, czy nie wyląduje na śmieciach. :(

    OdpowiedzUsuń
  2. muszę w końcu zabrać się za swój balkon, a komoda jest prześliczna, pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudownie ze na balkonie tętni zycie :) piekna komoda. Wyglada fantastycznie! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Komoda cudnie wygląda! Ja trochę odgraciłam taras, ale nie zdążyłam z niego skorzystać. A dziś ciągnie mnie do ogrodniczego po jakieś roślinki do skrzynek:)
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Komoda wygląda cudownie!Genialny pomysł.
    PS.Kapelusz też masz bardzo piękny:)Niebieski w połączeniu z bielą, po prostu mnie hipnotyzuje:)))
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ekstra metamorfoza - komoda prezentuje się genialnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny ten szablon. Komoda jest bardzo oryginalna i ekstrawagandzka :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. good topic thanks for post for sharing on website ..
    ดูหนังออนไลน์

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję, że jesteście ze mną i zechcieliście coś napisać.

Popularne posty