Wyzwanie Szuflady pt: " Czas na kawę "

Zaczęłam sobie robić tacę, a tu takie wyzwanie!
Choć trochę się boję, bo pierwszy raz biorę udział w takiej inicjatywie, ale uwielbiam kawę, więc muszę zaprezentować moją tackę.
Pomalowałam ją czekoladowym brązem, w miejscach gdzie miały być "łączenia desek" przetarłam świeczką, całość pomalowałam kremem. Po wyschnięciu przeszliforałam i powstały mi deseczki. Na tak przygotowane tło przykleiłam serwetki. Niestety mój kremowy był zbyt jasny, więc zaczęło się cieniowanie, mieszanie farb, znów cieniowanie, szlifowanie etc. Na koniec poprawiłam "łączenia desek" i dopisałam "or". Całość zabezpieczyłam lakierem.
Oto efekt:





I zdjęcie przy sztucznym świetle:

Komentarze

  1. Ładna, taka klimatyczna. Ciekawa jestem czy przy swojej gromadce będziesz miała możliwość z niej korzystać. Uściski dla wszystkich :))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście! Przecież trzeba mieć w życiu priorytety :) A tak na poważnie, moja gromadka jest już całkiem duża i jak mają do dyspozycji komputer, telewizor czy konsolę to tak jakby ich nie było. Dziękuję i równie mocno ściskam.

      Usuń
  2. Bardzo fajny efekt uzyskałaś
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję, że jesteście ze mną i zechcieliście coś napisać.

Popularne posty