Kwieciście

Wiosna zadomowiła się na dobre i chociaż dziś prawie cały dzień padało to i tak nie zepsuło mi to humoru, gdyż moje życie pomału wraca do starego rytmu. Tak sobie czas ułożyłam, że znów czytam książki, spotykam znajomych, powróciłam do pracowni... Zmęczenie mija, a mi znów się chce żyć:) Zakasałam więc rękawy i pomalowałam ceramikę, która gdzieś tam zalegała.
Niestety ciągle mam mało kolorów, a jak się okazuje farby do porcelany wcale nie chcą się tak łatwo mieszać jak zwykłe, akrylowe. Reasumując malowidła są skromne, trochę przypominają dziecięce malunki, ale mi się podobają, a Wam?






Kolejna filiżanka nie ma kwiatowych wzorków, ale jest tak malutka, że trudno było coś na niej zmieścić. Dopiero na zdjęciu zauważyłam, że różowe kropeczki się lekko rozmazały (to efekt właśnie mieszania farby białej z różową), w realu tego prawie nie widać, ale i tak je poprawię :)




W tym tygodniu liczba moich obserwatorów osiągnęła 150! Dziękuję Wam za to że jesteście! W podzięce przygotuję dla Was jakąś niespodziankę już za tydzień :)
Do zobaczenia,
Edyta

Komentarze

  1. Delikatne i niebywale urokliwe. Już się w nich zakochałam!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna jest ta porcelana!
    cudnie ją pomalowałaś:)

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczne prace, bardzo mi się podobają takie delikatne motywy:)) Czekam na niespodziankę, pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Edytko, są piękne, szczególnie te w różyczki. Jestem zachwycona. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kochana, ale do artystki to mi bardzo daleko... Na ceramikę już nie naklejam serwetek, bo mam wątpliwości, czy można je później normalnie używać.

      Usuń
  6. One są namalowane, nie przyklejone? Naprawdę jestem pełna podziwu. Są śliczne. Prześliczne :-))

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękno tkwi w prostocie, a jak na mój (skromny zresztą) gust porcelana rewelacyjna ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładne filiżanki! Pięknie Ci wyszło!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Edytko, ślicznie ozdobiłaś tę porcelanę:) Motywy są delikatne i bardzo eleganckie. pozdrawiam cieplutko. Ania:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Takie delikatne, jak i inne Twoje prace. Śliczne .

    OdpowiedzUsuń
  11. Nam też, nam też się podobają!

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo piękne motywy - porcelana prześliczna:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mnie się bardzo podobają, takie delikatne...

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne!!!
    Zapraszam do mnie po wyróżnienie!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękny zestaw, subtelny i bardzo kobiecy :) Pozdrawiam - M.

    OdpowiedzUsuń
  16. Malunki wcale dorosłe!Ja bym tak ładnie nie potrafiła:)Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  17. extra! *w* Wspaniały zestaw! dzięki odpowiedniej ilości ozdób komplet zyskał subtelny, kobiecy, delikatny (wiem, powtarzam :X) urok :O Bomba!:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Pięknie i delikatnie ozdobiłaś porcelanę. Subtelny wzór i piekne kolory:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Wspaniale i elegancko ozdobiłaś ten zestaw:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  20. jeszcze troche się napatze i pewnie sama spróbuję ozdobić swój biały serwis
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Zapraszam do mnie na bloga po odbiór wyróżnienia Liebster Blog, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Prześliczny komplecik. To się nazywa porcelana ręcznie malowana! :) Bardzo dziewczeca i delikatna. Jestem pod wrażeniem. I piękny Twój talerz niezapominajkowy.
    pa, Ewa

    OdpowiedzUsuń
  23. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  24. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  25. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  26. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  27. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  28. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję, że jesteście ze mną i zechcieliście coś napisać.

Popularne posty