Łapacz snów i inspirujące pióra

Pamiętacie mój łapacz snów (TU)?
Bardzo go lubiłam, ale niestety nie mógł wisieć na ścianie, bo mój kochany kocur strasznie pragnął go ściągnąć w dół. Zdjęłam go i włożyłam do szuflady, ale nie dawało mi to spokoju. Kombinowałam jak go wyeksponować i wymyśliłam! Schowałam go pod kloszem.



Tak ukryty jest bezpieczny - żaden z moich kotów nie może się do niego dostać. Przyklejenie go do szkła nie było proste. Wpierw użyłam kleju na gorąco, ale łapacz szybko spadł. Później wpadłam na pomysł, aby przykleić go klejem do luster, co prawda sechł 48 godzin, ale za to łapacz wisi już kilka tygodni.
Uwielbiam na niego patrzeć, zwłaszcza na wiszące pióra.


Od dziecka mnie fascynowały. Pamiętam jak jeździłam do ZOO i zbierałam je spod klatek z ptakami. Teraz sprawa jest prosta - wystarczy wejść np. na allegro i kupić jakie się chce. Ja wolę te naturalne, niefarbowane. Są bardzo inspirujące.


I choć od bardzo dawna nie miałam ołówka w ręku to i tak postanowiłam spróbować i choć jedno narysować.


Pozdrawiam,
 Edyta

Komentarze

  1. Pomysłowe :) łapacz snów piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny, delikatny Ci wyszedł.

    OdpowiedzUsuń
  3. Takie wyeksponowanie jest jeszcze ciekawsze niż na ścianie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. pomysłowy i bardzo ładnie prezentuje się z Twoim wnętrzem.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniały pomysł! Taka dekoracja pewnie zachwyci każdego gościa :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Rewelacyjny pomysł! Klosz daje jednak duże możliwości dekoracyjne, ślicznie to wyszło! ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Oryginalnie! Ja jestem zafascynowana kloszami, a Twoja kompozycja jest jedyna w swoim rodzaju - pierwszy raz widzę taką aranżację klosza - prosto i ciekawie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniale się prezentuje pod kloszem!!! Świetny miałaś pomysł:) Ja też wolę naturalne piórka:) Bardzo ładnie rysujesz! Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Miałaś super pomysł na chowanie lapaczs snów.Ślicznie wygląda.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow wygląda wręcz magicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zegar- bomba! Dynka- cudna! A lapacz snów...- brak słów! ♡.♡

    OdpowiedzUsuń
  12. Łapacz snów piękny!!! Takich dekoracji właśnie szukałam. Urządziłam swój salon z tym producentem meble wrocław i chciałabym dodać parę takich cudeniek do swojego wnętrza! Zainspirowałaś mnie! Dziękuję!:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję, że jesteście ze mną i zechcieliście coś napisać.

Popularne posty