Jak zrobić kuchenną półkę?

 Po budowie zostało nam mnóstwo drewna, które staramy się wykorzystać (wdrażamy filozofię less waste). Ze starych desek powstał już stół, pisałam o nim tutaj oraz zagłówek do łóżka (jego jeszcze nie pokazywałam, ale postaram się to wkrótce nadrobić). A w poprzedni weekend udało się zrobić coś jeszcze - kuchenną półkę, a właściwie dwie półeczki.

 Powstały z dość grubych, ale wąskich desek, to one właśnie są odpadem budowlanym. Dokupiłam na allegro.pl podpórki, w Leroy Merlin drewniany wałek i w IKEA haczyki do relingu. 


Deski i wałek docięliśmy w taki sposób, aby powstała półka miała trochę luzu pomiędzy ścianą i oknem, wyszło 60 cm. Drewniane elementy polakierowałam. Razem z Sebastianem wszystko złożyliśmy w całość i przykręciliśmy do ściany. Trochę się z tym pomęczyliśmy, bo podpórki okazały się krzywe, ale to wiejska chata nie może w niej być zrobione wszystko pod linijkę i kąt prosty. ;) Dechy też nie są idealnie proste, więc wszystko jakoś zagrało.

Przed montażem kuchnia wyglądała tak (widok od strony salonu).

Teraz wygląda tak.

Przy okazji udało mi się ukryć mało estetyczne włączniki, które przydadzą się dopiero gdy w kuchni będą już meble wraz z blatem. 

I jeszcze widok od strony kuchni.

 

Uważam, że razem z galerią z talerzy (o tym jak powstała pisałam tutaj) wyglądają super. Nareszcie będę miała gdzie stawiać bambetle! Oj będzie się działo, co tydzień nowa aranżacja. ;)


I tym sposobem nasza kuchnia stała się jeszcze bardziej sielsko-wiejska. Ani śladu w niej stylu boho, który zamierzałam wprowadzić do naszej chatki. Cóż, trzeba się pogodzić z tym, że to przecież wiejski domek, więc niech ma taki wystrój (przynajmniej w przekonaniu mieszczucha, ale to już inna historia...). 

Na koniec jeszcze kilka kuchennych kadrów, rozgłoście się!






Pozdrawiam,

Edyta




Komentarze

  1. Cudna ta kuchnia ;) poekna poleczka! Podziwiam ze razem mezem tak fajnie sobie współpracujecie przy projektach ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, bardzo miło mi jest gdy czytam takie komentarze. Pozdrawiam.

      Usuń
  2. Prosta rzecz, a wyszło pięknie, o to chodzi! Kuchnia to też wiele innych rzeczy, ja powoli kompletuje. Sprzęty kuchenne takie jak https://www.ceneo.pl/106347053 są dla mnie mega ważne.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję, że jesteście ze mną i zechcieliście coś napisać.

Popularne posty