DIY - świeczki w słoikach

Jak wiecie najbardziej lubię szybkie projekty DIY, takie które potrafią zmienić klimat wnętrza w jedno popołudnie. Jesienią  w domu muszą pojawić się świece, więc je sobie zrobiłam.

A wszystko zaczęło się od tego, że dostałam pięknie pachnącą świeczkę od Magically.



Gdy wzięłam ją do ręki, przypominały mi się wakacje we Francji, tam jedliśmy jogurty właśnie w takich słoiczkach. Kilka sobie przywiozłam. Odkopałam je w czeluściach pudeł z przydasiami (też takie macie? Pytam o pudła, oczywiście :)).


 Znalazłam dwa słoiczki, które pomalowałam farbami do szkła. Przyznam, że dość niestarannie, ale ważny był kolor i szybki efekt.
Pierwszy słoiczek po prostu odwróciłam do góry dnem i wylałam trochę farby, to tu, to tam. Tak powstały paski - zacieki.
Do malowania drugiego użyłam pędzla gąbkowego. 


 Środek wypełniłam roztopionymi świeczkami, z których najpierw powyjmowałam knoty.


Knoty przywiązałam do wykałaczek, które położyłam na górze słoików, tak by sznurki wisiały wewnątrz, mniej więcej na środku słoika.


W mikrofalówce roztopiłam świeczki i ciecz przelałam do słoików. Na koniec tylko odcięłam wykałaczki. Tak powstały świeczki w szkle.


Co prawda podczas palenia nie pachną tak pięknie jak ta od
Magically, ale wszystkie trzy pięknie się uzupełniają.

Pozdrawiam,
Edyta


Komentarze

  1. Szybki, świetny efekt. I... co najważniejsze, nie trudny i nie drogi. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świeczki okazale się prezentują, ale ja się zakochałam w tym drewnianym stoliku, właśnie znów mam fazę za drewno:))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Stołek zrobiłam sama, dostałam taki piękny plaster od kuzyna męża, który ten piękny pień kupił jako drewno opałowe!!!! Nie mogłam pozwolić na to by poszedł z dymem.

      Usuń
  3. żeby ładnie pachniały to wystarczy do stearyny dodac olejek zapachowy :D Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne wyglądają te świeczki :) Nie próbowałam nigdy przetopić wosku, a mam w szafce sporo małych kawałeczków świeczek. Spróbuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyszły bardzo artystycznie. Jakbyś nie napisała, że to ręczna robota,to myślałabym, że są ze sklepu.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję, że jesteście ze mną i zechcieliście coś napisać.

Popularne posty