Miseczka staw

 Odkąd mam ogród marzy mi się staw pełen żab. Niestety w moich miniaturowych oczkach wodnych nie chcą one zamieszkać. Widuję je w ogrodzie, ale to są leśne a nie jeziorkowe żaby, które tak pięknie kumkają. Zrobiłam więc sobie staw z żabką, taki domowy, z gliny. 



 

 Żabka przysiadła na liściu, który delikatnie "zatonął w wodzie". Wodą jest szkliwo TC 8806E Aquamarin. Efekt był zamierzony, bo używałam tego szkliwa już wcześniej i wiedziałam, że delikatnie płynie podczas wypału. Również zewnętrzne brzegi nim poszkliwiłam, ale tylko u góry. Wygląda to tak, jakby woda wypływała z miseczki. 

Jak widzicie motyw liścia jest powtórzony na bokach. Wtarłam w niego zieloną angobę. Żabka potraktowana jest szkliwem CQ 252204 Rzęsa Wodna. Niestety nie pokryło dokładnie zwierzęcia. To jest do poprawienia, tak jak kształt miski. Jej nieregularność była zamierzona - miała być w końcu stawem, ale teraz widzę, że nie do końca dobrze to wygląda. Tak więc z pewnością powstanie kolejna miska Staw. :)


Miseczka stanęła w moim ulubionym kąciku z paprociami i lasami w szkle. Jest wypełniona wodą, która ma nawilżać powietrze właśnie dla paproci. Zamieszkała tam też jaszczurka, ale o niej innym razem, a leśny zakątek pokażę kiedyś w całej okazałości.


Pozdrawiam,

Edyta


Komentarze

  1. wspaniały pomysł, chociaż w taki sposób możesz spełnić swoje marzenie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wciąż liczę, że i w ogrodzie żabki się pojawią, ale i tak pewnie będę je lepić.

      Usuń
  2. Żabka jest cudna, miska zresztą też.

    OdpowiedzUsuń
  3. Gdzie mój komentarz:-(. Na pewno pisałam. Może wpadł do spam bo u mnie ostatnio tak się często dzieje. Pisałam że miska bardzo udana. Z płynącymi szkliwami trzeba uważać ale efekty są bardzo ciekawe. Żabka super Tobie wyszła. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W ogóle coś dziwnego dzieje się z komentarzami, ja np. nie mogę komentować niektórych blogów, bo google nie widzi, że jestem zalogowana. Widzi mnie jako Anonim. Bardzo dziękuję, że jeszcze raz napisałaś komentarz, będę zwracać uwagę na spam. I dziękuję za pochwałę, to motywuje do dalszej pracy. :) Pozdrawiam.

      Usuń
  4. O właśnie, ja też jestem przekonana, że pisałam pod tym postem, a nie ma śladu... Zajrzałam dzisiaj przy okazji podziwiania nowego talerzyka z żabką, niesamowite są te ceramiczne zwierzaczki w Twoim wykonaniu :).

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję, że jesteście ze mną i zechcieliście coś napisać.

Popularne posty