Doniczka z jaszczurką

 Uwielbiam jaszczurki! Goszczę je w ogrodzie, jest ich naprawdę sporo, więc mam co podglądać gdy najdzie mnie ochota na lepienie tego zwierzęcia. A nachodzi mnie często. Mam już kilka doniczek, ale dziś pokażę Wam tę, która podoba mi się najbardziej.


Powstała przez przypadek. Zapisałam się na zajęcia toczenia na kole i na pierwszych z nich zrobiłam taką krzywą miseczkę, że postanowiłam ją poprawić ręcznie. W najcieńszym i najniższym miejscu dokleiłam trochę gliny, a tam, gdzie najgorzej wyglądała dolepiłam jaszczurkę. Po poszkliwieniu w ogóle nie widać, że coś poprawiałam. :) A niebieski kolor jaszczurki uważam za obłędny.



Doniczka jest niewielka, idealna dla sukulenta. 


Niebawem pokażę resztę jaszczurek, a jeśli już macie ochotę na jedną z nich, to zapraszam do starego wpisu, o jaszczurce malowanej TUTAJ>>

 

Pozdrawiam,

Edyta

Komentarze

  1. Fantastyczna! Jaszczurka jest cudna, kolor bajeczny, a najfajniejsze jest to, że z nieudanej pierwszej próby zrobiłaś naprawdę piękny przedmiot :). Tę malowaną na kamieniu też obejrzałam, jest przepiękna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małgosiu, nawet nie wiesz ile przyjemności mi sprawiłaś tym komentarzem, dziękuję za miłe słowa. :)

      Usuń
  2. Podziwiam Twoją pomysłowość. Piękna jest ta doniczka. Jaszczurka jak żywa. Wspaniale się prezentuje z kwiatkiem Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jej, nie miałam pojęcia, że tyle miłych słów padnie, dziękuję! Pozdrawiam

      Usuń
  3. O jacie, ta doniczka z jaszczurką jest cudna :).

    Rzeczywiście w niebieskościach jej do twarzy :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, tak mi przyjemnie to czytać. :) A szkliwo rzeczywiście jest piękne. :)

      Usuń
  4. Śliczna doniczusia. Fajnie, że udało się już ją zrobić na pierwszych zajęciacj :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Ojej widzę,że będę częstym gościem u Ciebie, uwielbiam takie ręczne prace, chociaż niestety sama nie mam talentu, ale chętnie podziwniam:) A doniczka z jaszczurką obłędna!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję, że jesteście ze mną i zechcieliście coś napisać.

Popularne posty